Andrea MATĚJKOVÁ

Bachelor's thesis

Grenzenlose Bildung. Bilinguale Bildungseinrichtungen als Träger interkultureller Kompetenz im tschechisch - deutschen Grenzgebiet.

-

Education without borders. Bilingual education as a carrier of intercultural competence in the Czech - German border area.
Abstract:
The bachelor thesis is called Education without borders. Bilingual education as a carrier of intercultural competence in the Czech - German border area. This bachelor thesis deals with intercultural relationships between children, young people from the Czech Republic and Germany and the institutions that support these relationships. The aim of the bachelor thesis is to show on example of selected Czech …more
Abstract:
Bakalářská práce se nazývá Vzdělávání bez hranic. Charakteristika bilingvních vzdělávacích zařízení jako nositelů interkulturní kompetence v česko-německém pohraničí. Tato bakalářská práce se zabývá interkulturními vztahy mezi dětmi, mladými lidmi z České republiky a Německa a institucemi, které tyto vztahy podporují. Cílem práce je ukázat na příkladu vybraných českých a německých vzdělávacích zařízení …more
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Gisela Heitz, M.A.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MATĚJKOVÁ, Andrea. Grenzenlose Bildung. Bilinguale Bildungseinrichtungen als Träger interkultureller Kompetenz im tschechisch - deutschen Grenzgebiet.. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/