Bc. Gabriela Krupova

Bakalářská práce

Úloha marketingu v činnosti finančnej inštitúcie

The role of marketing in the financial institution
Abstract:
This bachelor thesis is aimed mainly at marketing activities of financial institution. First chapter focuses on teoretical definition of two basic terms - financial institutions and financial marketing. Second chapter is dedicated to concrete institution, analyses its actual condition and applies marketing mix to use. Chapter also includes survey based on analysed financial institution, showing importance …více
Abstract:
Bakalárska práca sa venuje predovšetkým marketingovým činnostiam vo finančnej inštitúcií. Prvá kapitola je zameraná na teoretické vymedzenie pojmov, kde sú rozoberané dva základné pojmy, finančné inštitúcie a finančný marketing. Druhá kapitola sa zaoberá určitou finančnou inštitúciou, kde analyzuje jej súčasný stav a prevádza marketingový „mix“ do praxe. V kapitole je rozoberaný taktiež prieskum nadväzujúci …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
  • Oponent: Ing. Viktória Ďurajová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management