Úloha marketingu v činnosti finančnej inštitúcie – Bc. Gabriela Krupova
Bc. Gabriela Krupova
Bakalářská práce
Úloha marketingu v činnosti finančnej inštitúcie
The role of marketing in the financial institution
Abstract:
This bachelor thesis is aimed mainly at marketing activities of financial institution. First chapter focuses on teoretical definition of two basic terms - financial institutions and financial marketing. Second chapter is dedicated to concrete institution, analyses its actual condition and applies marketing mix to use. Chapter also includes survey based on analysed financial institution, showing importance …víceAbstract:
Bakalárska práca sa venuje predovšetkým marketingovým činnostiam vo finančnej inštitúcií. Prvá kapitola je zameraná na teoretické vymedzenie pojmov, kde sú rozoberané dva základné pojmy, finančné inštitúcie a finančný marketing. Druhá kapitola sa zaoberá určitou finančnou inštitúciou, kde analyzuje jej súčasný stav a prevádza marketingový „mix“ do praxe. V kapitole je rozoberaný taktiež prieskum nadväzujúci …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/crvxd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
- Oponent: Ing. Viktória Ďurajová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Crisis management in financial institutions.
Agnaey Manappully Vijay -
FATCA – Tax reporting obligations of the Czech financial institutions
Ladislav Šmarda -
Marketing - súčasť finančných inštitúcii
Peter Katrinec -
Marketing kreditných kariet finančných inštitúcií prostredníctvom Internetu
Peter Zalibera -
Inštitúcie a finančné podporné programy pre malé a stredné podniky
Ján Vajs -
Využití ArcGIS Survey123 v projektové výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Vlastimil Novák -
Externalities and corruption: survey experiment
Artem Bolotov -
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová