Potřeba managementu a PR v provozu amatérských a profesionálních kapel na české hudební scéně – Marek Bláha
Marek Bláha
Bakalářská práce
Potřeba managementu a PR v provozu amatérských a profesionálních kapel na české hudební scéně
The need of management and PR in operation of amateur and professional bands on Czech music scene
Anotace:
Tato práce se zabývá potřebou managementu a public relations na všech úrovních scény českých hudebních kapel. Podstatou práce je zjištění potřeby a míry zastoupení těchto ekonomických disciplín při provozu amatérské, poloprofesionální, či profesionální hudební kapely. Česká hudební scéna je dynamické prostředí, které v posledních patnácti letech prožívá dramatické změny, jež mají vliv na způsob fungování …víceAbstract:
The topic of this thesis is a need of management and public relations at all levels of Czech musical bands scene. The purpose of the thesis is to find a need and rate of those economical disciplines while carry on amateur, semi-professional or professional band. Czech music scene is a dynamical environment which has been last fifteen years under an impact of dramatic changes which have had big impact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/67977
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Vojtěch Kouba
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/67977
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Public relations v hudební kapele Cookies
Veronika Krňávková -
Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby
Martina Straková -
Public relations tanečních festivalů v Brně PR strategie Mezinárodního festivalu současného tance a pohybového divadl a Natřikrát 2009 a Meziná rodního stepařského festivalu Brno 2010
Martina Grulová -
Marketing a public relations na mezinárodním operním festivalu Smetanova Litomyšl
Vojtěch Meravý -
Media relations v hudební oblasti
Jan Vávra -
Analýza textů vybraných hudebních skupin white power music v ČR
Dagmar Ligierová