Lucie FRANCOVÁ

Diplomová práce

Rebranding v segmentu alkoholických nápojů

Rebranding in the alcoholic beverages segment
Anotace:
Práce se zabývala redesignem značky v oblasti alkoholických nápojů. Jednalo se o českou značku Blend 42 Vodka, kterou vyrábí společnost Palírna U Zeleného stromu. Ta chce s vodkou expandovat do zahraničí, což je blokováno soudem se společností Bacardi kvůli podobnosti názvu s jejich vodkou Below 42. Proto se palírna rozhodla pro rebranding. Cílem práce bylo zjistit, jak a do jaké míry má být proveden …více
Abstract:
This theses dealt with rebranding in alcohol beverage industry. The brand was Blend 42 Vodka, which is produced by czech company Palírna U Zeleného stromu. The company wants to expand abroad with it. That is blocked by a lawsuit with Bacardi, due to the similarity of the name to their Vodka Below 42. Therefore, the distillery decided to rebrand. The aim of the work was to find out the method and depth …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FRANCOVÁ, Lucie. Rebranding v segmentu alkoholických nápojů. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická