Využití videotréninku interakcí v rané péči pro děti s PAS – Mgr. Monika MANDOVCOVÁ
Mgr. Monika MANDOVCOVÁ
Bakalářská práce
Využití videotréninku interakcí v rané péči pro děti s PAS
The Use of Video Interaction Guidance in Children with Autism Spectrum Disorder or Suspected Disorder in Early Care.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím metody videotréninku interakcí (dále VTI) v oblasti rané péče pro děti s poruchou autistického spektra (dále PAS). Cílem práce je zmapovat proces změny při podpoře rodiny touto metodou a udržitelnost změn, které díky této intervenci nastaly. Teoretická část práce zahrnuje tři kapitoly zaměřené na PAS a jejich symptomatologii s důrazem na interakční oblast, na popis …víceAbstract:
The thesis deals with the use of the method of Video Interaction Guidance (VIG) in the field of Early care for children with Autistic Spectrum Disorder (ASD). The aim of the work is to map the process of change in supporting the family with this method and the sustainability of changes that have occurred due to this intervention. The theoretical part of the thesis includes three chapters focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Jeníčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MANDOVCOVÁ, Monika. Využití videotréninku interakcí v rané péči pro děti s PAS. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Využití metody videotrénink při práci s rodinou
Miloslava RAZÁKOVÁ -
Kvalita intersubjektivní interakce v předškolním: Podpora kvality pedagogických responsí v rámci interakce pedagog ? dítě/děti
Iva HEGROVÁ -
Interakce G-kvadruplexů s chromofory
Kateřina Peterková -
Využití VGE pro výuku prostorových úloh - role interakce
Bořil Bořil -
Interakce proteinu p53 s DNA: studium vlivu látek modulujících strukturu DNA, koncentrace solí a využití elektrochemických metod ke studiu protein-DNA interakcí
Peter Šebest -
Interakce mezi dětmi v prostředí mateřské školy během volné hry
Klára Pospíšilová -
Regulace fosforylace MAP2c pomocí GSK3 beta po aktivaci různými kinázami a vliv fosforylace na její interakce.
Róbert Šándor
Název
Vložil
Vloženo
Práva