Možnosti prezentace výtvarného umění a rozvoj komunikačních strategií výstavního provozu – Mgr. Tereza VOŠTOVÁ
Mgr. Tereza VOŠTOVÁ
Master's thesis
Možnosti prezentace výtvarného umění a rozvoj komunikačních strategií výstavního provozu
Performance options of Fine Art and advancement of communication strategies in Art Exhibition
Abstract:
Diplomová práce nesoucí název Možnosti prezentace výtvarného umění a rozvoj komunikačních strategií výstavního provozu reaguje na proměny doby a společnosti a nahlíží související aktuální tendence v oblasti kurátorství. Prostřednictvím analýzy tří multimediálních projektů "Van Gogh Alive","Loving Vincent" a "Bosch. Vision Alive" otevírá problematiky prezentace a percepce výtvarného díla skrze digitální …moreAbstract:
The thesis named: Performance options of Fine Art and advancement of communication strategies in Art Exhibition reacts on transformation of society in time and provides a prewiev of a recent trends in curating. It discusses problems of presentation and perception of an art work trough digital technologies which is shown and defined in my analysis of three multimedia projects "Van Gogh Alive", "Loving …moreKeywords
Multimediální projekt vizuální komunikace vizuální kultura kurátorství výstavní komunikační strategie aura díla mediace výtvarného umění pictorial turn educational turn edutainment shows komercializace digitalizace nové vizuální technologie výstavní prostory Van Gogh Alive Bosch Vision Alive Loving Vincent.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Mráziková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOŠTOVÁ, Tereza. \textit{Možnosti prezentace výtvarného umění a rozvoj komunikačních strategií výstavního provozu}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Art and Design. 2018. Available from: https://theses.cz/id/8grpy6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOŠTOVÁ, Tereza. Možnosti prezentace výtvarného umění a rozvoj komunikačních strategií výstavního provozu. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignMaster programme / field:
Fine Art / Curatorship Studies
Theses on a related topic
-
EXPO a komunikační strategie ČR
Ivana MACHOŇOVÁ -
Marketingová strategie Národního muzea po dobu uzavření hlavní Historické budovy
Magdalena Kroupová -
Inovace a SMART technologie ve vybraných průmyslových podnicích s cílem zvýšení jejich konkurence schopnosti na trhu
Filip Šproch -
Multimediální prezentace - "Imaginární projekt" Imaginace, sny a fantazie ve vizuální kultuře
Zuzana MITVALSKÁ -
Multimediální projekt
Lucie NĚMCOVÁ -
Labyrinty (multimediální divadlo poezie)
Jan Novák -
1.Teoretická část: Noise, destrukce, obrazová chyba ve videoklipu a krátkých filmových formách 2.Praktická část: Projekt Alice - soubor 3 videoklipů, kamera
Martin CENKL -
Postprodukční vizuální postupy ve filmu Loving Vincent
Martina Chmelíková