Možnosti prezentace výtvarného umění a rozvoj komunikačních strategií výstavního provozu – Mgr. Tereza VOŠTOVÁ
Mgr. Tereza VOŠTOVÁ
Diplomová práce
Možnosti prezentace výtvarného umění a rozvoj komunikačních strategií výstavního provozu
Performance options of Fine Art and advancement of communication strategies in Art Exhibition
Anotace:
Diplomová práce nesoucí název Možnosti prezentace výtvarného umění a rozvoj komunikačních strategií výstavního provozu reaguje na proměny doby a společnosti a nahlíží související aktuální tendence v oblasti kurátorství. Prostřednictvím analýzy tří multimediálních projektů "Van Gogh Alive","Loving Vincent" a "Bosch. Vision Alive" otevírá problematiky prezentace a percepce výtvarného díla skrze digitální …víceAbstract:
The thesis named: Performance options of Fine Art and advancement of communication strategies in Art Exhibition reacts on transformation of society in time and provides a prewiev of a recent trends in curating. It discusses problems of presentation and perception of an art work trough digital technologies which is shown and defined in my analysis of three multimedia projects "Van Gogh Alive", "Loving …víceKlíčová slova
Multimediální projekt vizuální komunikace vizuální kultura kurátorství výstavní komunikační strategie aura díla mediace výtvarného umění pictorial turn educational turn edutainment shows komercializace digitalizace nové vizuální technologie výstavní prostory Van Gogh Alive Bosch Vision Alive Loving Vincent.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Mráziková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOŠTOVÁ, Tereza. \textit{Možnosti prezentace výtvarného umění a rozvoj komunikačních strategií výstavního provozu}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/8grpy6/.
Jak správně citovat práci
VOŠTOVÁ, Tereza. Možnosti prezentace výtvarného umění a rozvoj komunikačních strategií výstavního provozu. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Kurátorská studia
Práce na příbuzné téma
-
EXPO a komunikační strategie ČR
Ivana MACHOŇOVÁ -
Marketingová strategie Národního muzea po dobu uzavření hlavní Historické budovy
Magdalena Kroupová -
Inovace a SMART technologie ve vybraných průmyslových podnicích s cílem zvýšení jejich konkurence schopnosti na trhu
Filip Šproch -
Multimediální prezentace - "Imaginární projekt" Imaginace, sny a fantazie ve vizuální kultuře
Zuzana MITVALSKÁ -
Multimediální projekt
Lucie NĚMCOVÁ -
Labyrinty (multimediální divadlo poezie)
Jan Novák -
1.Teoretická část: Noise, destrukce, obrazová chyba ve videoklipu a krátkých filmových formách 2.Praktická část: Projekt Alice - soubor 3 videoklipů, kamera
Martin CENKL -
Postprodukční vizuální postupy ve filmu Loving Vincent
Martina Chmelíková