Fair trade v České republice - průzkum očekávání spotřebitelů – Kristýna Němcová
Kristýna Němcová
Bakalářská práce
Fair trade v České republice - průzkum očekávání spotřebitelů
Fair Trade in the Czech Republic - survey of the consumers of Fair Trade products
Anotace:
Tato práce objasňuje podstatu konceptu fair trade jako alternativní formy řešení chudoby obyvatel v rozvojových zemích a zaměřuje se především na vývoj hnutí v České republice. Charakterizuje hlavní fair trade organizace u nás, starající se o dovoz, prodej a certifikaci fair trade výrobků. Cílem práce je zjistit, co spotřebitelé od nákupu fair trade výrobku očekávají a co pro ně osobně fair trade znamená …víceAbstract:
The thesis explains the main principle of the Fair Trade concept as an alternative form of solving poverty in developing countries and focuses primarily on the Fair Trade development in the Czech Republic. It decribes the main Czech Fair Trade Organizations concerning about the import, sales and certification of Fair Trade products. The major objective is to find out what the consumers expect from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2010
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Veronika Bačová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16493
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková -
Consumer Attitudes toward Fair Trade and Fair Trade Marketing
Anna Nemchinova -
Fair trade se zaměřením na kávu
Michaela Švarcová -
Chování spotřebitele na trhu s Fair trade produkty
Martina Skulínková -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Uplatnění konceptu Fair Trade ve vybraném maloobchodním řetězci
Andrea Machová -
Naděje a limity Fair trade ze socio-ekonomického hlediska
Michaela KOTRČOVÁ -
Chování spotřebitele na trhu s Fair Trade produkty
Lucie Zobačová