Techniky marketingového výzkumu – Hana AUTERSKÁ, DiS.
Hana AUTERSKÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Techniky marketingového výzkumu
The marketing research techniques
Anotácia:
Za cíl bakalářské práce jsem si zvolila popsat jednotlivé techniky marketingového výzkumu, sestavení dotazníku, vyhodnocení a interpretaci jeho výsledků. Bakalářskou práci jsem rozdělila do dvou částí: na část teoretickou a praktickou. V úvodu teoretické části jsem si stanovila dvě hypotézy, které v praktické části potvrdím či vyvrátím. V teoretické části se věnuji popisu čtyř rozsáhlých kapitol. V …viacAbstract:
As objective of my thesis I have chosen to describe a different techniques of marketing research, composition of questionnaire, evaluation and interpretation of it is outcomes. I classified my thesis into two parts: theoretical and practical. In the introduction of theoretical part I determinate two hypothesis, which will be confirmed or refuted in the practical part. The theoretical part contains …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
- Vedúci: Ing. Iva Tichá
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AUTERSKÁ, Hana. Techniky marketingového výzkumu. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Helena Leszczynska -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Eliška Drahovzalová -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková -
Marketingová analýza výrobců dílů a komponent letecké techniky v České republice
Nikola Kostiuková -
Materiálová segmentace výrobců zdravotnické techniky České republiky
Markéta Širůčková -
Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
Karolína Koblížková -
Management kvality služeb s využitím techniky mystery
Iva Šichanová