Bc. Jan Svitavský
Master's thesis
Regulace reklamy na internetu
Advertising regulation on the Internet
Anotácia:
Tématem diplomové práce je regulace reklamy na internetu. V teoretické části jsem se zaměřil zejména na vymezení a definice základních pojmů, které s touto problematikou souvisí, a to na obecné vymezení marketingu, reklamy jako takové, druhy reklam a komunikační nástroje, jejichž prostřednictvím je reklama šířena. Dále tato práce blíže rozebírá reklamu na internetu a její regulaci z pohledu práva v …viacAbstract:
Topic of the thesis is Regulation of Internet Advertisement. In theoretical part I focused on describing and defining terms related to this topic. Partciulary I focused on general definition of marketing, advertising itself, types of advertisement and communication tools used to spread advertisement. Further this thesis analyzes internet advertisement and its regulation by the Law of the Czech Republic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yb4nj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michaela Svitáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Reklama na internetu
Kateřina Šťastná -
Výkonová reklama na internetu
Jakub Velička -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč