Martin PAPICA

Bakalářská práce

Výukový modul pro předmět MPC: digitálně řízený zvukový procesor \nl{}

Educational Module for the Micro-controllers Programming Course: Digitally Controlled Audio Processors \nl{}
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit výukový modul s digitálně řízeným zvukovým procesorem. Jako zvukový procesor byl vybrán integrovaný obvod TDA7318, který je s mikropočítačem v učebně schopný komunikovat přes sběrnici IIC. Vzhledem k budoucímu použití ve výuce byl modul obohacen o IR přijímač, díky kterému je modul možné ovládat pomocí dálkového ovládání. Knihovna pro použití modulu byla naprogramována …více
Abstract:
The aim of this thesis was to create an educational module with digitally controlled audio processor. As an audio processor, an integrated circuit TDA7318 was selected. The circuit is connected to the microcomputer in the classroom and is able to communicate via IIC bus. For future use in the classroom was added to the module an IR receiver. IR receiver is used for remote control of module. The library …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2012
Zveřejnit od: 6. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Dostálek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAPICA, Martin. Výukový modul pro předmět MPC: digitálně řízený zvukový procesor \nl{}. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.6.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 6. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie