Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s. r. o. – Ing. Hana DOČKÁLKOVÁ
Ing. Hana DOČKÁLKOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s. r. o.
A proposal of an advertisement campaign for the Tescoma company new products - salt shaker and pepper mill from the SPICE BELLS design line.
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce nazvané {\clqq}Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s. r. o.`` je sestavení návrhu na propagaci nového produktu společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Tento návrh je zaměřen na informování zákazníka o existenci nového produktu a to díky uplatnění reklamní strategie. Obsahem …viacAbstract:
The bachelor thesis ``A proposal of an advertisement campaign for the Tescoma company new products - salt shaker and pepper mill from the Spice Bells design line{\crqq}. The aim of this work is to develop a promotion plan to a new product of a leading company in the field of kitchenware in the Czech Republic. This plan describes the utilisation of an advertisement strategy with an intention to inform …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zverejniť od: 9. 12. 2005
Identifikátor:
2498
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOČKÁLKOVÁ, Hana. \textit{Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s. r. o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/8hfexr/.
Jak správně citovat práci
DOČKÁLKOVÁ, Hana. Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s. r. o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Evaluation of the benefit of the construction of new cabins in the Lodin campsite in the Czech Republic
Adéla Pečinková -
Evaluation of online store design and promotion strategies
Jiří Kutáč -
International Brand Promotion Strategy
Taras Dziuba -
Marketing plan for promotion of drawing course using the right-hemisphere method
Martina Hochmalová -
Business plan for Travel Agency "HoneyGo"
Adelia Ikhsanova -
GDP and Budget Balances under the COVID Crisis
Zhang Zhang -
Sediment budget in glacial and proglacial zones of polar regions
Jan Kavan