Komunikační strategie vlády České republiky v letech 2007 - 2009 se zaměřením na vládní kampaně – Bc. Alice Otáhalová
Bc. Alice Otáhalová
Master's thesis
Komunikační strategie vlády České republiky v letech 2007 - 2009 se zaměřením na vládní kampaně
Governmental communication strategy in years 2007 - 2009 concentrated on governmental campaigns
Abstract:
Magisterská diplomová práce s názvem Komunikační strategie vlády České republiky v letech 2007-2009 se zaměřením na vládní kampaně zkoumá komunikaci vlády ve sledovaném období. V teoretické části zjišťuje, co znamená komunikační strategie v politické komunikaci. V analytické části zkoumá, jaká témata a proč vláda prostřednictvím propagačních kampaní komunikovala a na rozboru konkrétní kampaně „Nemyslíš …moreAbstract:
The study Communication strategy of government of Czech republic in years 2007-2009 -concentrated on governmental campaigns, studies governmental communication in certain years. In theoretical part is described, what term communication strategy means. In analytical part are probed topics, which government with promotional campaigns communicated and which promotional techniques are used in campaign …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tca83/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Reader: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OTÁHALOVÁ, Alice. \textit{Komunikační strategie vlády České republiky v letech 2007 - 2009 se zaměřením na vládní kampaně}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/8hijg4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Political Science / Political Science
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Komunikační strategie a taktiky obchodních jednání.
Aneta KLASSEN -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk