Komunikační strategie vlády České republiky v letech 2007 - 2009 se zaměřením na vládní kampaně – Bc. Alice Otáhalová
Bc. Alice Otáhalová
Diplomová práce
Komunikační strategie vlády České republiky v letech 2007 - 2009 se zaměřením na vládní kampaně
Governmental communication strategy in years 2007 - 2009 concentrated on governmental campaigns
Anotace:
Magisterská diplomová práce s názvem Komunikační strategie vlády České republiky v letech 2007-2009 se zaměřením na vládní kampaně zkoumá komunikaci vlády ve sledovaném období. V teoretické části zjišťuje, co znamená komunikační strategie v politické komunikaci. V analytické části zkoumá, jaká témata a proč vláda prostřednictvím propagačních kampaní komunikovala a na rozboru konkrétní kampaně „Nemyslíš …víceAbstract:
The study Communication strategy of government of Czech republic in years 2007-2009 -concentrated on governmental campaigns, studies governmental communication in certain years. In theoretical part is described, what term communication strategy means. In analytical part are probed topics, which government with promotional campaigns communicated and which promotional techniques are used in campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tca83/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OTÁHALOVÁ, Alice. \textit{Komunikační strategie vlády České republiky v letech 2007 - 2009 se zaměřením na vládní kampaně}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/8hijg4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Komunikační strategie a taktiky obchodních jednání.
Aneta KLASSEN -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk