Ideální učitel z pohledu žáků střední odborné školy – Sandra Nosková
Sandra Nosková
Bachelor's thesis
Ideální učitel z pohledu žáků střední odborné školy
an ideal teacher of high school as student´s view
Abstract:
Bakalářská práce je zpracováním určení ideálního učitele odborných předmětů na střední odborné škole. Cílem teoretické části je definice pojmu učitel, charakteristika učitele, popis osobnosti učitele, také popis pedagogických kompetencí a roz-dělení učitelů do typologií. Teoretická část je rozborem, srovnáním a syntézou pedagogických, sociologických a psychologických odborných zdrojů, kde probíhá snaha …moreAbstract:
This bachelor thesis provides specification how to recognize an ideal of high school teacher. The aim of the theoretical part is to describe following definitions such as concept of teacher, teacher specification, description of the teacher and teacher roles, pedagogic competencies and teacher typologies.The theoretical part contains analysis, comparison and synthesis of pedagogical, sociological and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Vidláková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Rysy mluvenosti a jejich akceptace v žákovských písemných pracích
Lucie VESELÁ -
Obraz ideálního učitele z pohledu učitelů a studentů pregraduálního vzdělávání
Pavla Čapková -
Profil ideálního učitele předmětu chemie z pohledu rodičů
Tereza Zoubková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights