Marketingová komunikace statutárního města Zlína – Bc. Kateřina Růžičková
Bc. Kateřina Růžičková
Master's thesis
Marketingová komunikace statutárního města Zlína
Marketing Communication of the Statutory Town of Zlín
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací obcí s konkrétní aplikací na statutární město Zlín. Jejím hlavním cílem je na základě analýzy marketingové komunikace statutárního města Zlína vypracovat soubor návrhů na řešení identifikovaných nedostatků.Abstract:
This thesis focuses on Marketing Communication of municipalities with the specific application to Marketing Communication of the Statutory Town of Zlín. The main purpose of this thesis is to propose solutions for identified imperfections based on the analysis of the marketing communication of Statutory Town of Zlín.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/mjyrd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮŽIČKOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingová komunikace statutárního města Zlína}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/8hpzag/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace statutárního města Kladna
Jindřich Pecinovský -
Marketingová komunikace města Pardubice
Hana Smetáková -
Projekt marketingové komunikace rozvoje cykloturistiky na území statutárního města Zlín a v jeho okolí
Adam Závada -
Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany
Michaela Pavelková -
Marketingová komunikace Městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky
Lucie Zapletalová -
Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno
Pavel Havlík -
Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
Miloš DOSTÁL -
Srovnání komunikace Statutárního města Opavy v letech 2003 a 2010
Jaroslav MACHOVSKÝ