Vliv zainteresovaných bezpečnostních subjektů na mediální obraz sportovní akce – Bc. Jakub Hrabovský
Bc. Jakub Hrabovský
Diplomová práce
Vliv zainteresovaných bezpečnostních subjektů na mediální obraz sportovní akce
Influence of safety subject on the media image of sports events
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou strategie a vlivu bezpečnostních subjektů FAČR na mediální obraz českého fotbalu při sázkařské aféře, která vypukla v roce 2013. Součástí práce je porovnání aféry a její řešení ze strany bezpečnostních subjektů asociace s podobnými případy v zahraničí a navržení případných změn komunikační strategie. V této práci je použito kvalitativních i kvantitativních metod šetření …víceAbstract:
This thesis analyzes the strategies and the impact of security services by the FAČR on the media image of Czech football in the betting scandal that erupted in 2013. The part of this thesis is comparison the affair and its solution by security services of association with simile cases abroad and proposal potential changes in communication strategy. In this work I used qualitative and quantitative methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mq4sc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv standardní herní situace – mlýnu v ragby mužů na výsledek utkání
Silvie Lattenbergová -
Analýza herních statistik a jejich vliv na výsledky utkání na Mistrovství Evropy můžů v basketbalu 2022
Richard KRÁL -
Aktivita a výkon hráčů fotbalu v utkání první ligy
Martin FURIK -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová