Aneta Lejčková
Bakalářská práce
Apel strachu v reklamě
Fear appeals in advertising
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou emocionálních apelů, především apelu strachu, jakožto marketingového nástroje využívaného v pro-enviromentálních kampaních. V teoretické části bakalářské práce představuji pojmy emoce, strach a jejich využí-vání v reklamě, dále se blíže věnuji sociální reklamě, využitím strachových apelů v pro-environmentálních kampaních a jejich vlivem na změnu chování spotřebitele …víceAbstract:
This work deals with the issue of emotional appeals, especially the appeal of fear, as a marketing tool used in pro-environmental campaigns. In the theoretical part of this bachelor's thesis I introduce the concepts of emotions, fear and their use in advertising, I also focus on social advertising, the use of fear appeals in pro-environmental campaigns and their impact on changing consumer behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82534
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Michal Šimůnek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82534
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů
Václav CHVOJKA -
Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů
Jaroslava DOBŠÍČKOVÁ -
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
Simona Krejčová -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Emocionální apely v kampaních UNICEF
Dagmar Nosálová -
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
Analysis of emotional appeals in proposed online advertising
Jindřich Jiráček