Aneta Lejčková

Bakalářská práce

Apel strachu v reklamě

Fear appeals in advertising
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou emocionálních apelů, především apelu strachu, jakožto marketingového nástroje využívaného v pro-enviromentálních kampaních. V teoretické části bakalářské práce představuji pojmy emoce, strach a jejich využí-vání v reklamě, dále se blíže věnuji sociální reklamě, využitím strachových apelů v pro-environmentálních kampaních a jejich vlivem na změnu chování spotřebitele …více
Abstract:
This work deals with the issue of emotional appeals, especially the appeal of fear, as a marketing tool used in pro-environmental campaigns. In the theoretical part of this bachelor's thesis I introduce the concepts of emotions, fear and their use in advertising, I also focus on social advertising, the use of fear appeals in pro-environmental campaigns and their impact on changing consumer behavior …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Klára Šimůnková
  • Oponent: Michal Šimůnek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82534