Vlasta SCHWACHOVÁ
Bachelor's thesis
Senior - zákazník budoucnosti?
Senior-future customer?
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování spotřebitele v segmentu budoucích a současných seniorů. Objasňuje nástroje marketingové komunikace, zabývá se osobností spotřebitele, segmentací trhu a procesem spotřebitelského chování. Dále se věnuje analýze cílové skupiny seniorů, stárnutí obyvatelstva a aplikaci kvantitativního šetření zaměřeného na nákupní chování. Závěrem jsou v práci uvedeny výstupy …viacAbstract:
This thesis focuses on the buying behaviour of consumers in the segment of the contemporary pensioners and future retired people. It explains the tools of marketing communication, it deals with the personalities of consumers, market segmentation process and consumer behaviour. Further it devoted to an analysis of the target group of seniors, aging and application of quantitative research focused on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
18721
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Pavla Kotyzová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHWACHOVÁ, Vlasta. Senior - zákazník budoucnosti?. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Jana Pivničková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller