Vlasta SCHWACHOVÁ

Bakalářská práce

Senior - zákazník budoucnosti?

Senior-future customer?
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování spotřebitele v segmentu budoucích a současných seniorů. Objasňuje nástroje marketingové komunikace, zabývá se osobností spotřebitele, segmentací trhu a procesem spotřebitelského chování. Dále se věnuje analýze cílové skupiny seniorů, stárnutí obyvatelstva a aplikaci kvantitativního šetření zaměřeného na nákupní chování. Závěrem jsou v práci uvedeny výstupy …více
Abstract:
This thesis focuses on the buying behaviour of consumers in the segment of the contemporary pensioners and future retired people. It explains the tools of marketing communication, it deals with the personalities of consumers, market segmentation process and consumer behaviour. Further it devoted to an analysis of the target group of seniors, aging and application of quantitative research focused on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor: 18721

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SCHWACHOVÁ, Vlasta. Senior - zákazník budoucnosti?. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe