Martin KLENER

Diplomová práce

Vliv předškolního vzdělávání na výsledky dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí na 1. st. ZŠ

Impact of pre-school education on school results of socially-disadvantaged pupils at primary school.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi předškolního vzdělávání v České republice, romskou menšinou na našem území a možnými příčinami neúspěchu romských žáků ve vzdělávání. Prezentuje výsledky průzkumu vlivu absolvování předškolního vzdělávání na výsledky vzdělávání na 1. stupni základní školy u dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí.
Abstract:
This diploma thesis deals with the possibilities of preschool education in the Czech Republic, Roma minority at the area of the Czech Republic and possible reasons of their education failure. It presents the results of the research of impact of pre-school education on school results among socially-disadvantaged pupils at primary school.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Dagmar Kubátová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KLENER, Martin. Vliv předškolního vzdělávání na výsledky dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí na 1. st. ZŠ. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta