Mystery Shopping - instrument k získání konkurenční výhody – Bc. Jitka Brancuzská
Bc. Jitka Brancuzská
Master's thesis
Mystery Shopping - instrument k získání konkurenční výhody
Mystery Shopping - A Tool for Gaining a Competitive Advantage
Abstract:
Diplomová práce přibližuje čtenářům moderní marketingovou výzkumnou techniku zvanou mystery shopping jako nástroj, sloužící k identifikaci nedostatků v procesu obsluhy na všech místech, kde dochází ke kontaktu se zákazníkem a jako nástroj, vhodný pro školení a rozvoj pracovníků a jejich motivaci při jednání se zákazníky. Mystery shopping je představen jako metoda, která v dobře nastaveném čase a v …moreAbstract:
The thesis introduces readers to the modern market research technique of mystery shopping as a tool for identifying deficiencies in service everywhere where there is contact with customers, as a useful tool for employee training and development, and as a motivational tool for improving customer interactions. Mystery shopping is presented as a method that, applied at the proper time and in a market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rxshy/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Koncepce managementu kvality a jejich aplikace v cestovním ruchu
Jiří Sysel -
Marketingový výzkum vybrané firmy
Nikola Pragerová -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Lizaveta Hladysh -
Marketing research of service quality of a sport club
Michaela Vorlová -
Marketingový výzkum kvality služeb Bikram Yoga
Kateřina Macháčková -
Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálů
Dagmar Sedláčková -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová