Bc. Jitka Brancuzská

Master's thesis

Mystery Shopping - instrument k získání konkurenční výhody

Mystery Shopping - A Tool for Gaining a Competitive Advantage
Abstract:
Diplomová práce přibližuje čtenářům moderní marketingovou výzkumnou techniku zvanou mystery shopping jako nástroj, sloužící k identifikaci nedostatků v procesu obsluhy na všech místech, kde dochází ke kontaktu se zákazníkem a jako nástroj, vhodný pro školení a rozvoj pracovníků a jejich motivaci při jednání se zákazníky. Mystery shopping je představen jako metoda, která v dobře nastaveném čase a v …more
Abstract:
The thesis introduces readers to the modern market research technique of mystery shopping as a tool for identifying deficiencies in service everywhere where there is contact with customers, as a useful tool for employee training and development, and as a motivational tool for improving customer interactions. Mystery shopping is presented as a method that, applied at the proper time and in a market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication