Návrh strategie pro akvizici nových členů Klubu českých turistů – Aneta Stanislavová
Aneta Stanislavová
Master's thesis
Návrh strategie pro akvizici nových členů Klubu českých turistů
Proposal of a strategy for the acquisition of new members of the Czech Tourists Club
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na téma Klub českých turistů. Jednou z otázek, na které se klub snaží dlouhodobě najít řešení, je stagnující, dokonce v současné době klesající, členská základna s vysokým věkovým průměrem (52 let). Proto hlavním cílem této práce je navržení dlouhodobých opatření, která by Klub českých turistů vedla k úspěšnému oslovení nových členů. Cílové segmenty, na které se budou …viacAbstract:
This thesis focuses on the topic of the Czech Tourists Club. One of the issues on which the club is trying to find a solution in the long run is a stagnant, even currently declining, membership base with a high average age (52 years). Therefore, the main aim of this thesis is to propose long-term measures that would lead the Czech Tourists Club to successfully address new members. The target segments …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85051
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2022
- Vedúci: Liběna Jarolímková
- Oponent: Petr Janeček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85051
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová