Beáta HANDZELOVÁ

Bachelor's thesis

Vytvoření cvičebnice pro zlepšení znalosti v oblasti síťových prvků

Creating a workbook to improve knowledge in computer networking devices
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je vylepšit znalost studenta v oblasti síťových prvků a připravit k úspěšnému zvládnutí certifikace Cisco CCNA Routing and Switching 200-120. Skupina studentů je testována sadou otázek, jejich odpovědi vyhodnoceny a poté zpracovány tak, aby se zjistilo, která oblast je pro studenty problematická. Na tuto problematickou oblast je dále práce zaměřena a pomocí praktických příkladů …viac
Abstract:
The goal of this bachelor?s thesis is to improve a student?s knowledge in networking area and to prepare to successfully handle Cisco CCNA Routing and Switching 200-120. A group of students is tested by set of questions, their answers are evaluated and then processed to determine which area is problematic for students.The thesis is further focused on this problematic area and using practical examples …viac
 

Kľúčové slová

síťové prvky CCNA Cisco subnetting
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Zverejniť od: 22. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: RNDr. Jaroslav Žáček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HANDZELOVÁ, Beáta. Vytvoření cvičebnice pro zlepšení znalosti v oblasti síťových prvků. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

University of Ostrava

Faculty of Science

Bachelor programme / odbor:
Applied Information Science / Information Science and Computer Technology - Applied Information Science