Vývoj mobilní automatické klikací hry pro platformu Android – Luděk Tyler Derner
Luděk Tyler Derner
Bakalářská práce
Vývoj mobilní automatické klikací hry pro platformu Android
Development of a mobile auto-clicking game for the Android platform
Anotace:
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro platformu Android. Jedná se o automatickou klikací hru a jejím cílem je zničit zeď. Aplikace je tvořena v Android Studiu za pomocí programovacího jazyka Kotlin. Uživatel má také možnost uložení svých dat po přihlášení přes Google za pomocí Firebase.Abstract:
This work deals with development of an application for the Android platform. It is a auto-clicking style game and the purpose is to break the wall. Application is created in Android Studio with the help of the programming language Kotlin. User is also able to save their data after logging in with a google account thanks to the Firebase.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Pozdílek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Derner, Luděk Tyler. Vývoj mobilní automatické klikací hry pro platformu Android. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Multiplatformní mobilní aplikace pro darování hotových pokrmů z gastro podniků lidem v nouzi
Jakub Timko -
Mobilní aplikace pro evidenci informací o vozidlech
Patrik Rosecký -
Vývoj SwiftUI iOS aplikace pro podporu fitness tréninků s použitím platformy Firebase
Jan Mašek -
Mobilní aplikace pro vyhledání bodů z archivu geodetické firmy a jejich zobrazení
Ondřej Zelenka -
Mobilní aplikace pro ukládání a správu úryvků z knih
Petr Schlosser -
Mobilní aplikace pro zlepšení organizace a komunikace ve sportovních týmech
Matyáš Čížek -
Mobilní aplikace pro měření síly střeliva
Filip Gabriel -
Tvorba mobilní aplikace pro podporu výuky jazyků na ZŠ
Kateřina Kršňáková