Simona Berková

Bachelor's thesis

Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.

Analysis of in-store communication for promoted products of Nestlé ČR, s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem in-storové komunikace, konkrétně in-storovou komunikací společnosti Nestlé Česko, s.r.o. Cílem je analýza in-storové komunikace neboli dokázat, jak klíčové je umístění produktu na prodejní ploše pro prodej. Při analýze se využívá produktů, na nichž v době výzkumného šetření probíhá marketingová kampaň. Práce zároveň měří efektivnost nasazených POS nástrojů a snaží …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of in-store communication, specifically in-store communication of Nestlé Česko, s.r.o. The aim is to analyse how crucial product placement in the store is for sales. The analysis uses products on which a marketing campaign is running at the time of the research. The thesis also measures the effectiveness of the POS tools deployed and attempts to validate hypothetical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
  • Vedúci: David Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92708