Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o. – Simona Berková
Simona Berková
Bachelor's thesis
Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.
Analysis of in-store communication for promoted products of Nestlé ČR, s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem in-storové komunikace, konkrétně in-storovou komunikací společnosti Nestlé Česko, s.r.o. Cílem je analýza in-storové komunikace neboli dokázat, jak klíčové je umístění produktu na prodejní ploše pro prodej. Při analýze se využívá produktů, na nichž v době výzkumného šetření probíhá marketingová kampaň. Práce zároveň měří efektivnost nasazených POS nástrojů a snaží …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of in-store communication, specifically in-store communication of Nestlé Česko, s.r.o. The aim is to analyse how crucial product placement in the store is for sales. The analysis uses products on which a marketing campaign is running at the time of the research. The thesis also measures the effectiveness of the POS tools deployed and attempts to validate hypothetical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92708
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedúci: David Říha
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92708
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Ivan Černík -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Nákupní chování zákazníka na internetu
Filip Vocásek