Analysis of entry into different mystery shopping markets within a global company – Lenka Čubová
Lenka Čubová
Master's thesis
Analysis of entry into different mystery shopping markets within a global company
Analýza vstupu na mystery shoppingové trhy v rámci mezinárodní společnosti
Abstract:
Tématem diplomové práce je interní outsourcing managementu mystery shoppingových aktivit v rámci mezinárodní společnosti Ipsos. Tato společnost nedávno založila globální podpůrné centrum pro mystery shopping v Praze (GSC). GSC by v budoucnu mělo zřídit shopperské panely (tzn. skupiny mystery shopperů, kteří budou pracovat na daném území) v několika zemích světa a koordinovat je z pražského GSC. Cílem …moreAbstract:
This thesis deals with the topic of internal outsourcing of mystery shopping management within the multinational company Ipsos. The company has currently set up a Global Support Center for mystery shopping in Prague. The Global Support Center is supposed to create shopper panels (i.e. groups of mystery shoppers available to conduct mystery shopping tasks in a given country) in as many countries as …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70454
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2017
- Supervisor: Jiří Hnilica
- Reader: Patrik Sieber
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70454
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář