Analysis of entry into different mystery shopping markets within a global company – Lenka Čubová
Lenka Čubová
Master's thesis
Analysis of entry into different mystery shopping markets within a global company
Analýza vstupu na mystery shoppingové trhy v rámci mezinárodní společnosti
Anotácia:
Tématem diplomové práce je interní outsourcing managementu mystery shoppingových aktivit v rámci mezinárodní společnosti Ipsos. Tato společnost nedávno založila globální podpůrné centrum pro mystery shopping v Praze (GSC). GSC by v budoucnu mělo zřídit shopperské panely (tzn. skupiny mystery shopperů, kteří budou pracovat na daném území) v několika zemích světa a koordinovat je z pražského GSC. Cílem …viacAbstract:
This thesis deals with the topic of internal outsourcing of mystery shopping management within the multinational company Ipsos. The company has currently set up a Global Support Center for mystery shopping in Prague. The Global Support Center is supposed to create shopper panels (i.e. groups of mystery shoppers available to conduct mystery shopping tasks in a given country) in as many countries as …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70454
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedúci: Jiří Hnilica
- Oponent: Patrik Sieber
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70454
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář