Marketingový mix ve finančních službách – Bc. Helena Chroustová, DiS.
Bc. Helena Chroustová, DiS.
Master's thesis
Marketingový mix ve finančních službách
Marketing Mix in Financial Services
Abstract:
Předmětem mé diplomové práce je marketingový mix ve finančních službách. V první, teoreticko – metodologické části své práce jsem charakterizovala finanční trhy, finanční služby a soustředila se na vymezení a přiblížení pojmů bankovního marketingového mixu a jeho specifik. Ve druhé, praktické části jsem provedla analýzu marketingového mixu produktu od Wüstenrot hypoteční banky a.s. a analýzu marketingového …moreAbstract:
The subject of my thesis is the marketing mix in financial services. In the first, theoretical - methodological part of my thesis, I characterized the financial markets, financial services and focused approach to the definition and terms of bank marketing mix and its specifics. In the second, teoretical part,I analyze the marketing mix of product of Wüstenrot hypoteční banka,a.s. and analysis of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aqj6f/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Naďa Blahová, Ph.D.
- Reader: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Finance and Financial Services
Theses on a related topic
-
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Jitka Koubová -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Ekologie jako trend v marketingu
Veronika Ščipáková -
Zdravý životní styl jako trend v marketingu
Anna LOULOVÁ -
Zdravý životní styl jako nový trend v marketingu
Veronika Šebestová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Životní cyklus atraktivity a možná řešení situací ohrožující další vývoj zvolené atraktivity - včetně aplikované SWOT analýzy
David Sušil -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná