Marketingový mix ve finančních službách – Bc. Helena Chroustová, DiS.
Bc. Helena Chroustová, DiS.
Master's thesis
Marketingový mix ve finančních službách
Marketing Mix in Financial Services
Anotácia:
Předmětem mé diplomové práce je marketingový mix ve finančních službách. V první, teoreticko – metodologické části své práce jsem charakterizovala finanční trhy, finanční služby a soustředila se na vymezení a přiblížení pojmů bankovního marketingového mixu a jeho specifik. Ve druhé, praktické části jsem provedla analýzu marketingového mixu produktu od Wüstenrot hypoteční banky a.s. a analýzu marketingového …viacAbstract:
The subject of my thesis is the marketing mix in financial services. In the first, theoretical - methodological part of my thesis, I characterized the financial markets, financial services and focused approach to the definition and terms of bank marketing mix and its specifics. In the second, teoretical part,I analyze the marketing mix of product of Wüstenrot hypoteční banka,a.s. and analysis of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aqj6f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Naďa Blahová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Finance and Financial Services
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Jitka Koubová -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Ekologie jako trend v marketingu
Veronika Ščipáková -
Zdravý životní styl jako trend v marketingu
Anna LOULOVÁ -
Zdravý životní styl jako nový trend v marketingu
Veronika Šebestová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Životní cyklus atraktivity a možná řešení situací ohrožující další vývoj zvolené atraktivity - včetně aplikované SWOT analýzy
David Sušil -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná