Rozvoj grafomotoriky u žáků 2. a 3. ročníku ZŠ – Danuše KŮSOVÁ
Danuše KŮSOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj grafomotoriky u žáků 2. a 3. ročníku ZŠ
The development of grafomotories in Y2 and Y3 pupils of elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozvojem grafomotoriky u žáků 2. a 3. ročníku základní školy. Dělí se na dvě části, a to část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vývojem dítěte od novorozeneckého období po mladší školní věk. Dále se zabývá vývojem motoriky dítěte. Stěžejními kapitolami teoretické části je způsob rozvoje grafomotoriky u dětí mladšího školního věku. Popisuje také správné návyky …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the development of graphomotoric pupils 2 and 3. year of elementary school. Two Divide part of theoretical and practical. In the theoretical part of the child from neonatal younger school age. It is in the motor. Part of the theoretical chapters Pivotal graphomotoric development in children of school age. Also good habits Describe drawing and writing, correct and incorrect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŮSOVÁ, Danuše. Rozvoj grafomotoriky u žáků 2. a 3. ročníku ZŠ. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Hudební vývoj dítěte se zaměřením na střední školní věk
Adriana HLÁVKOVÁ -
Hudební vývoj dítěte se zaměřením na střední školní věk
Adriana HLÁVKOVÁ -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Vývoj a pilotní ověření metody k měření testového prožívání u dětí mladšího školního věku
Sabina Gargošová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Vývoj pojetí snu u dětí předškolního, mladšího školního a staršího školního věku
Nikola Kašubová