Krizová komunikace jako důležitý nástroj managementu podniku – Martina Francová
Martina Francová
Diplomová práce
Krizová komunikace jako důležitý nástroj managementu podniku
Crisis communication as an important tool of corporate management
Anotace:
Teoreticko-metodologická část: vymezení základních pojmů jako podnik - okolí podniku, identita a image podniku; mimořádná událost, krizová situace, krize, krizový management; stručné vymezení legislativně právního prostředí. Vymezení pojmu komunikace -- obecné pojetí a typy komunikace. Vymezení pojmu krizová komunikace, analýza disponibilních metod krizové komunikace podniku, analýza disponibilních …víceAbstract:
Theory-metodological part: definition of basic terms as corporation -- corporation surroundings, corporate identity and image; extraordinary incident, crisis situation, crisis, crisis management; brief definition of legislative-juristic environment. Definition of the term communications -- common aspects and types of communication. Crisis communication, analysis of available methods of crisis communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14971
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2009
- Vedoucí: Emil Antušák
- Oponent: Zdeněk Kopecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14971
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomický manuál pro studenty komunikační agentury KOMAG
Veronika Tomanová -
Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce
Michaela PAVLOVSKÁ -
Krizové řízení se zaměřením na krizovou komunikaci
Vít Kluger -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
Jak občané vnímají krizovou komunikaci vlády ČR během koronavirové pandemie
Martin Neček -
Podmínky omluvy v krizové komunikaci podniku
Viktor Hřib -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu