Výzkum image neziskové organizace – Ondřej VATAŠČIN
Ondřej VATAŠČIN
Bakalářská práce
Výzkum image neziskové organizace
Research on image of non-profit-making organization
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na výzkum image neziskové organizace. V úvodu práce autor seznamuje se základními pojmy marketingu a neziskového sektoru. Podrobněji teoreticky popisuje neziskovou organizaci, její členění a základní chod organizace. Dále autor popisuje základy marketingového výzkumu a image. V další části práce prezentuje organizaci KONTAKT bB včetně její struktury a historie. Autor se …víceAbstract:
The presented project is focused on the research of the image of non-profit organization. In the introduction, the author introduces the basic concepts of marketing and the nonprofit sector. In more detail he theoretically describes the non-profit organization, its structure and basic operations of the organization. Furthermore, the author describes the basics of marketing research and image. The next …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VATAŠČIN, Ondřej. Výzkum image neziskové organizace. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza organizace neziskové organizace Bezobalu, z.ú.
Ludmila Bobková -
Formy podpory nestátních neziskových organizací se zaměřením na testament fundraising (případová studie organizace fungující v České republice a ve Francii)
Lucie Habánová -
Neziskové organizace a média
Veronika Nováková -
Neziskové organizace a občanská společnost
David Hnilička -
Advokační neziskové organizace v ČR: vybrané problémy
Anna Baladová -
Neziskové organizace jako faktor regionálního rozvoje
Renáta Hornigová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná