Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích – Bc. Eva Vašíčková
Bc. Eva Vašíčková
Diplomová práce
Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích
The Impact of Artificial Intelligence Tools on Copywriting Content Creation and Analysis of Awareness of Artificial Intelligence Tools for Copywriting
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vliv umělé inteligence (AI) na oblast copywritingu, zejména pak na tvorbu reklamních textů v České republice. V současném rychle se vyvíjejícím digitálním prostředí nelze opomíjet rostoucí trend užívání AI v oblastech tradičně spojených s lidskou kreativitou a dovednostmi. Práce se skládá ze dvou hlavních částí: teoretické a praktické. V teoretické části se zabývá …víceAbstract:
This thesis focuses on the influence of artificial intelligence (AI) on the field of copywriting, in particular on the creation of advertising texts in the Czech Republic. In today’s quickly evolving digital environment, we cannot ignore the growing trend of using AI in areas traditionally associated with human creativity and skills. This thesis consists of two main parts: theoretical and practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t63ux/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠÍČKOVÁ, Eva. \textit{Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/8jj072/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Using Artificial Intelligence in Online Dispute Resolution
Monika Močiariková -
Technology and corporate governance – artificial intelligence, blockchain and crypto
Kristian Pekar -
Anthropomorphization of Artificial Intelligence Story of Science and Religion
Tomáš Kopeček -
To what extent can originality and authorship be defined with the interference of Artificial Intelligence?
Gayoun Ji -
Exploring the Variants of the Turing Test: Evaluating Artificial Intelligence and its Relationship to Human Intelligence
Aubakir Utenov -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Alona Tomusiak -
Česká inteligence na Slovensku po roce 1918
Barbora Šímová