Návrh strategie pro malou vinotéku – Patricie Hluštíková
Patricie Hluštíková
Bachelor's thesis
Návrh strategie pro malou vinotéku
Draft an strategy for small wine shop
Anotácia:
Hluštíková, P., Návrh strategie pro malou vinotéku. Bakalářská práce. Brno: Men-delova univerzita v Brně, 2016. Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh strategie pro malou vinotéku, která by zlepšila její pozici na trhu. Zahrnuje analýzu vnitřního a odvětvového prostředí podniku, ze kterých byly určeny příležitosti a hrozby a silné a slabé stránky. Byla využita také metoda benchmarkingu a navrhnuta …viacAbstract:
Hluštíková, P., Draft an strategy for small wine shop, Bachelor thesis. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2016. This thesis is focuses on a strategy of small wine shop, which should improve the market position of the company. Includes analysis of internal and sectoral business environment. Thanks to analysis were defined opportunities and threats and strengths and weaknesses. In thesis was …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Border Regions and the EU: The Role of INTERREG on the Cross-Border Integration Process in the Greater Region and in the Central European Region (Centrope) – A Comparison.
Nikolas Westenhoff -
The lobby of a province in the Committee of the Regions and the effect of the internal organisation
Claudia van der Pol -
Internal controls and financial reporting quality: before and after implementation of system of internal controls. Evidence from Azerbaijan
Sahila Shabanova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Situační analýza vybraného podniku
Hana Völflová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Markéta Vaněčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva