Problematika vysokého rozlišení v digitální kinematografii – Tomáš Smrček
Tomáš Smrček
Bachelor's thesis
Problematika vysokého rozlišení v digitální kinematografii
High Resolution in Digital Cinematography
Abstract:
Práce se věnuje rozlišení digitálního obrazu, jedné z nejrychleji se rozvíjejících oblastí digitální kinematografie. Popisuje výrobu, distribuci a projekci v rozlišení vyšším než 2K z technologického hlediska a hodnotí jeho klady a zápory. Analyzuje i jeho finanční, kreativní a marketingové aspekty a charakterizuje oblasti a typy projektů, ve kterých má tato technologie využití. Sumarizuje postoj nejen …moreAbstract:
The thesis is dedicated to digital image resolution, one of the fastest developing domains of digital cinematography. It describes production, distribution and projection in resolution higher than 2K from a technological perspective and assesses its advantages and disadvantages. It analyzes its financial, creative and marketing aspects and defines ranges and types of projects in which this technology …moreKeywords
digitální kinematografieKeywords
digitální technologieKeywords
filmová distribuceKeywords
digitální kameryKeywords
digitální kinaKeywords
filmová technikaThesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2013
- Supervisor: Petr OUKROPEC
- Reader: Jaromír KALLISTA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2019 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Theses on a related topic
-
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Filip Blažek -
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Filip Blažek -
Digitální kinematografie, její vznik a využití v praxi
Dominika Baníková -
Očista digitálnej kinematografie
Martin Repka -
Barevné prostory v digitální kinematografii a cesta k jednotnému systému ACES
Václav Pavlíček -
1. RED ONE digitální kamera v nízkorozpočtové kinematografii 2. Adaptace divadelní hry digitální technologií, režie
Radek VOLF -
Digitální kinematografie - video s vysokým rozlišením
Robert NEKL -
1. Teoretická část - Nové trendy v digitální kinematografii, srovnání s klasickou kinematografií 2. Praktická část - Kamera na hraném filmu "Rytířství" - Romance rytířské doby
Marian RYLKA