Angažování zákazníků v podnikové praxi – Bc. Kristýna VACHOVÁ
Bc. Kristýna VACHOVÁ
Master's thesis
Angažování zákazníků v podnikové praxi
Consumer engagement in business practice
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou, která je zaměřená na téma angažování zákazníků v podnikové praxi. Teoretická část je zpracována pomocí deskripce informací z odborné literatury a internetových zdrojů pro získání pojmů, které se týkají této problematiky. V praktické části je použit pro sběr dat kvalitativní a kvantitativní typ výzkumu. Kvalitativní typ výzkumu je opřený o metodu obsahové analýzy …viacAbstract:
This thesis deals with issues that are focused on the topic of engaging customers in business practice. The theoretical part is processed using the description of information from professional literature and internet sources to obtain concepts related to this issue. In the practical part, a qualitative and quantitative type of research is used for data collection. The qualitative type of research is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACHOVÁ, Kristýna. Angažování zákazníků v podnikové praxi. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva