Ing. Kateřina Šefčíková

Bachelor's thesis

Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace jejich potřeb, přání a očekávání

Research of customer satisfaction and identification of their needs, wants and demands.
Abstract:
Práce pojednává o vysvětlení důležitosti zjišťování potřeb, přání a očekávání zákazníků. Teprve po zjištění těchto faktů může firma uspět na hyperkonkurenčním trhu. Díky tomuto zjištění může nabídnout zákazníkům přesně to, co potřebují, co si přejí, co očekávají. Provádění průzkumů spokojenosti pak firmě umožní získat zpětnou vazbu od zákazníků. Díky této vazbě může firma objevit své silné a slabé …more
Abstract:
The work devoted to importance of identifying needs, desires and expectations of customers. Only after finding out these facts, company can achieve success in a hyper-competitive market. Because of these findings a company can offer to consumers exactly what they need, what they want and what they expect. Conducting satisfaction surveys will allow the company to get feedback from consumers. Due to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní