Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace jejich potřeb, přání a očekávání – Ing. Kateřina Šefčíková
Ing. Kateřina Šefčíková
Bakalářská práce
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace jejich potřeb, přání a očekávání
Research of customer satisfaction and identification of their needs, wants and demands.
Anotace:
Práce pojednává o vysvětlení důležitosti zjišťování potřeb, přání a očekávání zákazníků. Teprve po zjištění těchto faktů může firma uspět na hyperkonkurenčním trhu. Díky tomuto zjištění může nabídnout zákazníkům přesně to, co potřebují, co si přejí, co očekávají. Provádění průzkumů spokojenosti pak firmě umožní získat zpětnou vazbu od zákazníků. Díky této vazbě může firma objevit své silné a slabé …víceAbstract:
The work devoted to importance of identifying needs, desires and expectations of customers. Only after finding out these facts, company can achieve success in a hyper-competitive market. Because of these findings a company can offer to consumers exactly what they need, what they want and what they expect. Conducting satisfaction surveys will allow the company to get feedback from consumers. Due to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/muomf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v malé organizaci
Libor Bulička