Rozvoj profesních kompetencí obchodních zástupců firmy MT servis – manipulační technika, s.r.o. – Václav Kučera
Václav Kučera
Bakalářská práce
Rozvoj profesních kompetencí obchodních zástupců firmy MT servis – manipulační technika, s.r.o.
Development of professional competencies of sales representatives of the company MT servis – manipulační technika, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce “Rozvoj profesních kompetencí obchodních zástupců firmy MT servis – manipulační technika, s.r.o.“ se zabývá zvyšováním prodejních schopností a dovedností u prodejců. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé fáze prodeje, dovednosti, kterých lze v těchto fázích využívat a zásady komunikace s klientem. V praktické části jsou jednotlivé poznatky z teoretické části zkoumány a hodnoceny …víceAbstract:
Bachelor thesis "Development of professional competences of sales representatives of MT servis – manipulační technika, s.r.o." deals with the improvement of sales abilities and skills of sales representatives. The theoretical part discusses the different phases of sales, the skills that can be used in these phases and the principles of communication with the client. In the practical part, the individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Vratislav Pokorný, MBA
- Oponent: Zdeněk Mikulka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČERA, Václav. \textit{Rozvoj profesních kompetencí obchodních zástupců firmy MT servis – manipulační technika, s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., Vysoká škola NEWTON. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/8k2zjf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost prodejce a klienta v komunikaci
Olga Lesková -
Nonverbální komunikace u prodejců v cestovních kancelářích / agenturách
Lucie Štaudová -
Strategie online marketingové komunikace prodejce kovového nábytku
Barbora Hrabáková -
Internetová marketingová komunikace prodejce jízdních kol
Kateřina Bodláková -
Návrh marketingové komunikace pro prodejce nábytku
Petra Bailová -
Osobnost prodejce a klienta v komunikaci
Kristýna Dinebierová -
Persuasivní strategie a principy v komunikaci prodejce
Tomáš Györi -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh