Historie a současnost firmy Ludmila Jílková - TORF a její aktivity na domácím trhu a v mezinárodním obchodě – Bc. Marta PROCHÁZKOVÁ
Bc. Marta PROCHÁZKOVÁ
Master's thesis
Historie a současnost firmy Ludmila Jílková - TORF a její aktivity na domácím trhu a v mezinárodním obchodě
Historical and present-day functioning of Ludmila Jílková - TORF entreprise and its home market activities and activities in international trade
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je charakteristika a detailní analýza firmy Ludmila Jílková ? TORF zaměřená na ekonomické aktivity na domácím trhu a v mezinárodním obchodě. Práce nás seznamuje se společností jako takovou, její historií, současností a s vizemi do budoucna. Detailněji pojednává o předmětu podnikání, který je spojen s rašelinovými produkty, dovozem surové rašeliny, jejím zpracováváním …moreAbstract:
The aim of this master thesis is to characterize and analyze in detail Ludmila Jílková ? TORF enterprise, its home and foreign economic activities. The thesis introduces us to the company as such, its history, present and future visions. It deals in detail with its subject of enterprise that is connected to the peat products, raw peat supply, its conversion into balneologic and cosmetic peat products …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2011
Accessible from:: 30. 11. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Jaromír Novák, CSc., PhDr. Jiří Řezník, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROCHÁZKOVÁ, Marta. \textit{Historie a současnost firmy Ludmila Jílková - TORF a její aktivity na domácím trhu a v mezinárodním obchodě}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2011. Available from: https://theses.cz/id/8k8qaz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PROCHÁZKOVÁ, Marta. Historie a současnost firmy Ludmila Jílková - TORF a její aktivity na domácím trhu a v mezinárodním obchodě. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.11.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 11. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Philology / Specialised French for Economic Practice
Theses on a related topic
-
Potenciál gruzínského trhu společnosti ŠKODA AUTO
Ondřej Telín -
Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu
Adriána Kachman -
Analýza společného podnikání na západním a východním trhu společností OSEVA, a. s.
Martin KYJOVSKÝ -
Aktualizace obchodního modelu firmy působicí na zahraničním trhu
Lukáš Pěcha -
Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení
Natálie Chábová -
Chování spotřebitele na trhu s biopotravinami
Kateřina Suchanová -
Chování spotřebitele na trhu s Fair Trade produkty
Lucie Zobačová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights