Lucie Zyková

Bakalářská práce

Aplikace marketingu na kadeřnické studio

Use marketing methods to hairdressing studio
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací marketingu na kadeřnický salon, konkrétně na kadeřnické studio Black & White. Práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje teoretické pojmy jako jsou marketing, marketing služeb nebo marketingový mix služeb. Druhá, praktická část, se věnuje vzniku a současné činnosti studia Black & White. Obsahem druhé části jsou i strategické cíle zkoumaného podniku …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing methods applied on hairdressing salon, specifically Black & White hairdressing studio. The work is divided into two parts. The first part describes the theoretical concepts such as marketing, marketing services or marketing mix of services. The second, practical part, deals with the origins and current activities of Black & White studio. In content of the second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Lucie Jenčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29337