Mgr. Jiří Stránský

Bachelor's thesis

Analýza a návrh systému pro podporu služby helpdesk pro oblast IT

Analysis and design of a helpdesk system for an IT company
Abstract:
Práce se zabývá službou helpdesk poskytovanou malým podnikem působícím v oblasti IT. Nejprve je provedena analýza požadavků podniku a zhodnocení existujícího softwaru pro podporu služby helpdesk. Následně je navržen systém, který splní cíle analýzy. Systém je implementován a přiložen k práci včetně zdrojového kódu. V závěru je provedena rozvaha, zda a proč by měl být vytvořený systém firmě prospěšný …more
Abstract:
The thesis addresses helpdesk service provided by a small IT company. Company's requirements were analyzed and existing software for helpdesk service support was reviewed. Consequently, new system complying with results of the analysis was designed. The system was implemented and is attached to the thesis, including its source code. There is a conclusion judging whether and why the system should be …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2010
  • Supervisor: RNDr. Pavel Hajn
  • Reader: Mgr. Vladimír Dosoudil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky