Mgr. Jiří Stránský

Bakalářská práce

Analýza a návrh systému pro podporu služby helpdesk pro oblast IT

Analysis and design of a helpdesk system for an IT company
Anotace:
Práce se zabývá službou helpdesk poskytovanou malým podnikem působícím v oblasti IT. Nejprve je provedena analýza požadavků podniku a zhodnocení existujícího softwaru pro podporu služby helpdesk. Následně je navržen systém, který splní cíle analýzy. Systém je implementován a přiložen k práci včetně zdrojového kódu. V závěru je provedena rozvaha, zda a proč by měl být vytvořený systém firmě prospěšný …více
Abstract:
The thesis addresses helpdesk service provided by a small IT company. Company's requirements were analyzed and existing software for helpdesk service support was reviewed. Consequently, new system complying with results of the analysis was designed. The system was implemented and is attached to the thesis, including its source code. There is a conclusion judging whether and why the system should be …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
  • Vedoucí: RNDr. Pavel Hajn
  • Oponent: Mgr. Vladimír Dosoudil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačové systémy a zpracování dat