Environmentalismus a dospívající generace – Matouš Krejčiřík
Matouš Krejčiřík
Bachelor's thesis
Environmentalismus a dospívající generace
Environmentalism and Young Generation
Anotácia:
Tato práce zkoumá generaci narozenou v tomto tisíciletí a její postoj k environmentalistice. Kromě jejího postoje je tato práce zaměřená také na míru spokojenosti generace s komunikací o problematice a také zapojení generace do řešení environmentálních problémů. V teoretické části práce nalezneme pojmy z oblasti marketingu, komunikace, médií, environmentalistiky a corporate identity, které jsou potřebné …viacAbstract:
This thesis examines generation born in this millennium and it's attitude towards environ-mentalism. Thesis also measures how much is this generation satisfied with communication about environmental issues and also how much is generation involved in solving these is-sues. In the theoretical part we can find descriptions of conceptions from fields of marke-ting, communication, media, environmentalism …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejčiřík, Matouš. Environmentalismus a dospívající generace. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší