Nákupní a prodejní strategie spotřebního družstva – Petra KUDRLOVÁ
Petra KUDRLOVÁ
Bakalářská práce
Nákupní a prodejní strategie spotřebního družstva
Buying and selling strategy of consumer cooperative
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá spotřebním družstevnictvím, konkrétně nákupní a prodejní strategií aplikovanou na vybrané spotřební družstvo. Popisuje trendy současného spotřebního družstevnictví, charakterizuje vybrané spotřební družstvo, popisuje způsoby nákupy a logistiky a prodejní strategii řetězových prodejen COOP. Práce analyzuje a hodnotí efektivnost strategie.Abstract:
This thesis deals with consumer co-operatives, namely the buying and selling strategies applied to selected consumer cooperatives. It characterizes these cooperatives, describes current trends and methods of purchasing and logistics, and retal chain store COOP strategies. Furthemore the thesis analyzes and evaluates the effectiveness of this strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
42064
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUDRLOVÁ, Petra. Nákupní a prodejní strategie spotřebního družstva. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenceschopnosti spotřebního družstva
Adriana Kudělková -
Nákupní chování zákazníků spotřebního družstva COOP Hlinsko
Anna Obolecká -
Význam spotřebních družstev na maloobchodním trhu České republiky
Pavlína Rošafná -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Brabec -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová -
Budování značky firmy
Alina Osmolovskaia -
Analýza značky Lancome a její vnímání zákazníky
Hana Cardová -
Analýza marketingové komunikace fast fashion značky
Klára Karpetová