Řešení stížností cestujících MHD ve vazbě na kvalitu služeb dopravního podniku – Bc. Elena Salfická
Bc. Elena Salfická
Diplomová práce
Řešení stížností cestujících MHD ve vazbě na kvalitu služeb dopravního podniku
Resolving complaints of public transport passangers in connection with the quality of transport company services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá řešením stížností cestujícíh ve vybraném dopravním podniku ve vazbě na management kvality. První část je věnovéna teoretickému vymezení pojmů daného tématu a následně je provedena analýza současného stavu řízení stížností. Dále jsou navržena opatření ke lepšení managementu stížností, která jsou poté zhodnocena v poslední části.Abstract:
The master´s thesis focuses on passenger complaint management in a selected transport company concerning quality management. The first part is dedicated to the theoretical basis of the terms connected to the topic and then an analysis of the current state of complaint management is made. Subsequently, there are proposed measures to improve the management of complaints, which are then evaluated in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dalibor Gottwald, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Salfická, Elena. Řešení stížností cestujících MHD ve vazbě na kvalitu služeb dopravního podniku. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Technologie a management v dopravě / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Spokojenost zákazníka a video hry
Kateřina Kopecká -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Management kvality ve veřejné správě a jeho vliv na výkonnost vybrané organizace
Miloš Jurča