Komunitní organizování a jeho využití v praxi – Monika Bartíková
Monika Bartíková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Komunitní organizování a jeho využití v praxi
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na definici konceptu komunitního organizování, jeho srovnání s jinými metodami komunitní práce a praktické příklady, jak lze tento koncept využít v praxi. Práce dále pojednává o vztahu sociální a komunitní práce a snaží se vymezit jejich vzájemné podobnosti a odlišnosti. Poslední část práce je zaměřená na profil komunitního organizátora, a to prostřednictvím jeho rolí a kompetencí …víceAbstract:
This thesis focuses on the definition of the community organizing concept, its comparison with other methods of community work and practical examples of how to use this concept in practice. This thesis further deals about the relationship between social and community work and tries to identify common similarities and differences. The last part is focused on the profile of the community worker through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.caritas-vos.cz/th/13491/caritas_v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Daniela Ochmannová
- Oponent: Mgr. Dita Palaščáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální OlomoucCARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální a humanitární práce
Práce na příbuzné téma
-
Role a kompetence sestry v komparaci Česká republika a Namibie
Hana KLYNCYPAROVÁ -
Kompetence a role učitele v občanské výchově v současné škole a společnosti.
Petra KRČMÁŘOVÁ -
Role a kompetence školského sociálního pracovníka
Aneta JONÁŠOVÁ -
Role a kompetence sociálního pracovníka ve vězeňství ČR
Martina Chalupová -
Role a uplatnění sociálního pracovníka a sociálního pedagoga na vybraných základních školách
Martina SOUŠKOVÁ -
Role a kompetence skriptu
Romana ŠMEJKALOVÁ -
Třídní učitel a jeho kompetence k leadershipu
Monika Mikulčíková