Analýza využití product placementu ve vybraných českých televizních seriálech – Kristýna Čožíková
Kristýna Čožíková
Bachelor's thesis
Analýza využití product placementu ve vybraných českých televizních seriálech
Analysis of Use of Product Placement in Selected Czech TV Series
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou product placementu ve vybraných českých seriálech. Je zaměřena na charakteristiku product placementu a seriálové tvorby, včetně historie a rozdělení. Pomocí metody pozorování a následné analýzy, autorka bakalářské práce zjistila v jaké míře se tento marketingový nástroj využívá.Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of product placement in selected Czech series. It focuses on the characteristics of product placement and serial production, including history and division. Using the method of observation and subsequent analysis, the author of the bachelor thesis found out to what extent this marketing tool is used.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/140074
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 7. 2020
- Vedúci: Jana Gibarti
- Oponent: Zita Šperlínová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČOŽÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Analýza využití product placementu ve vybraných českých televizních seriálech}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/8l4m7j/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Product placement v současném televizním seriálu
Kryštof Kolesa -
The Forms and Analysis of Product Placement
Josef Hlaváček -
Efektivita současného product placementu v televizních seriálech
Jiří Samek -
Analýza využití Product Placement v televizních seriálech
Martina Štiaková -
Analýza využití Product Placement ve slovenských televizních seriálech
Katarína Líšková -
Product placement v české seriálové tvorbě na příkladu televize Nova
Natálie Jochimová -
Analýza využití product placementu v českých seriálech
Nikola Neuwirthová -
Serial killers in the British press: A comparative analysis
Lukáš Kačinetz